C 2010

Poradenské služby ve školách a školských poradenských zařízeních

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Jarmila PIPEKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Poradenské služby ve školách a školských poradenských zařízeních

Název česky

Poradenské služby ve školách a školských poradenských zařízeních

Název anglicky

Counselling services et schools and counselling system

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí) a Jarmila PIPEKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

3. reozš. a přeprac. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.al) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 51-60, 11 s. 2010

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046102

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-198-0

Klíčová slova česky

pedagogické a psachologické poradenství legislativa speciálně pedagogické centrum supervizor

Klíčová slova anglicky

pedagogical and psychological counselling; legislative; special educational centre; supervizor

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 26. 4. 2011 17:24, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola pojednává o možnostech a úkolech poradenského systému v České republice.Kapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizované rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Anglicky

The chapter deal with possibilities and charges of counselling system in the Czech Republic.This chapter presents results of a research carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání