2010
Specifické poruchy učení
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Specifické poruchy učení
Název česky
Specifické poruchy učení
Název anglicky
Specific learning difficulties
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
3. rozš. a přepr. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.al.) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 157-178, 21 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046103
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky
specifické poruchy učení edukace syndrom poruchy pozornosti a impulzivity
Klíčová slova anglicky
specific learning difficulties education attention deficit hyperactivity disorder impulsivity
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 5. 2011 19:51, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzděláváníKapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizované rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Anglicky
The articel describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education.This chapter presents results of a research carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|