C 2010

Specifické poruchy učení

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Specifické poruchy učení

Název česky

Specifické poruchy učení

Název anglicky

Specific learning difficulties

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

3. rozš. a přepr. vyd. Brno, Pipeková, J. (ed.al.) Kapitoly ze speciální pedagogiky, od s. 157-178, 21 s. 2010

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046103

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-198-0

Klíčová slova česky

specifické poruchy učení edukace syndrom poruchy pozornosti a impulzivity

Klíčová slova anglicky

specific learning difficulties education attention deficit hyperactivity disorder impulsivity

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 5. 2011 19:51, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzděláváníKapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizované rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Anglicky

The articel describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education.This chapter presents results of a research carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání