C 2010

Úspěšnost absolventů přípravných tříd základních škol v počátcích školní docházky s důrazem na osvojení vědomostí a dovedností

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Úspěšnost absolventů přípravných tříd základních škol v počátcích školní docházky s důrazem na osvojení vědomostí a dovedností

Název česky

Úspěšnost absolventů přípravných tříd základních škol v počátcích školní docházky s důrazem na osvojení vědomostí a dovedností

Název anglicky

Acquisiton of Knowledge and Skills in School Leavers of Preparatory Class in Primary Schools and their Success in early of Schooling

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV. od s. 291-306, 15 s. 2010

Nakladatel

Paido Brno

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046112

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-201-7

Klíčová slova česky

informant, absolvent přípravné třídy hodnocení a klasifikace inkluzivní vzdělávání žák se sociálním znevýhodněním základní škola vědomosti dovednosti

Klíčová slova anglicky

informant a graduate of preparatory classes assessment and evaluation inclusive education a student with social disadvantage primary school knowledge competences basic education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2011 18:08, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovanéhov rámci čtvrtého roku řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků.

Anglicky

This article presents results of a research carried out during the third year of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education. The aim of the research project was to analyze the success of graduates of preparatory classes in the system of basic education in the city of Brno, with the emphasis on acquiring knowledge and competences in the frame of basic education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání