BARTOŇOVÁ, Miroslava. Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí. (Acquisition of Key Competences in Students with Social Disadvantage in Inclusive Education). In HAVEL, J., FILOVÁ, H. et al. Inkluzivní vzdělávání žáků v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1.vyd. Brno: Paido Brno, 2010, p. 91- 102, 11 pp. ISBN 978-80-7315-202-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{915395, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {HAVEL, J., FILOVÁ, H. et al. Inkluzivní vzdělávání žáků v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}, edition = {1.vyd.}, keywords = {informant a graduate of preparatory classes key competences assessment and evaluation inclusive education class climat}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-202-4}, pages = {91- 102}, publisher = {Paido Brno}, title = {Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí.}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 915395 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2010 TI - Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí. VL - neuveden PB - Paido Brno CY - Brno SN - 9788073152024 KW - informant a graduate of preparatory classes key competences assessment and evaluation inclusive education class climat N2 - V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme na skupinu žáků se sociálním znevýhodněním, jejíž součástí jsou často žáci z nepodnětného rodinného prostředí, žáci ohrožení sociálně patologickými jevy (školský zákon č. 561 2004 Sb.). Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného rámci třetího roku řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení klíčových kompetencí a prospěchu žáků v rámci základního vzdělávání. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Žáci se sociálním znevýhodněním v rámci inkluzivního vzdělávání s akcentem na osvojení si klíčových kompetencí. (Acquisition of Key Competences in Students with Social Disadvantage in Inclusive Education). In \textit{HAVEL, J., FILOVÁ, H. et al. Inkluzivní vzdělávání žáků v primární škole. Inclusive Education in Primary School.}. 1.vyd. Brno: Paido Brno, 2010, p.~91- 102, 11 pp. ISBN~978-80-7315-202-4.
|