2010
Sociální interakce žáků se sociálním znevýhodněním v základní škole
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Sociální interakce žáků se sociálním znevýhodněním v základní škole
Název česky
Sociální interakce žáků se sociálním znevýhodněním v základní škole
Název anglicky
Social Interaction in Students with Social Disadvantage at Primary Schools
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1.vyd. Brno, HAVEL, J., FILOVÁ, H. (eds). Inkluzivní vzdělávání žáků v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. . 17 s. 2010
Nakladatel
Paido Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046115
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-199-7
Klíčová slova česky
žák se sociálním znevýhodněním klima třídy přípravná třída základní školy učitel edukace vyloučené lokality základní škola
Klíčová slova anglicky
student with social disadvantage class climate preparatory class of primary school teacher education socially deprived areas primary school
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2011 19:51, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
V následující stati prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy.
Anglicky
The article presents outcomes of a qualitative research focusing on an analysis of class climate in classes educating students with social disadvantage. It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education. The research took place at primary schools in Brno in socially deprived areas, at schools having preparatory classes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|