BAZALOVÁ, Barbora a Radka VLČKOVÁ. Inclusion of a Student with Asperger's Syndrome. In Šimoník, O. (ed.) School and Talented Pupil. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 103-112. ISBN 978-80-210-5350-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inclusion of a Student with Asperger's Syndrome
Název česky Inkluze žáka s Aspergerovým syndromem
Autoři BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) a Radka VLČKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání První vydání. Brno, Šimoník, O. (ed.) School and Talented Pupil, od s. 103-112, 10 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046117
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5350-2
Klíčová slova česky student; Aspergerův syndrom; porucha autistického spektra; sociální aspekty; základní vzdělávání; integrace; inkluze; speciální vzdělávací potřeby; edukační přístupy; vnitřní determinanty; vnější determinanty; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky student; Asperger syndrome; autism spectrum disorders; social aspects; primary education; integration; inclusion; special educational needs; educational approaches; inside determinants; outside determinants; qualitative research
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 26. 4. 2011 22:18.
Anotace
The chapter presents important determinants involved in the integration process of a student with Asperger syndrome in primary school. The factors which cooperate on the quality of social inclusion of pupils in the context of integrative/inclusive education are analyzed.
Anotace česky
Kapitola se zabývá analýzou faktorů podílejících se na úspěšnosti procesu inkluze žáka s Aspergerovým syndromem v základní škole. Jedná se jak o faktory vnitřní, tak i vnější. Tyto faktory ovlivňují sociální začleňování žáka s AS v rámci inkluzivního vzdělávání.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 5. 2024 04:41