2010
Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název česky
Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Career Choice of Puipils with Specific Learning Difficulties
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1.vyd. Katowice, STANKOWSKI, A., GABRYS,´K. Antropotechnika – kulturotechnika-socjotechnika w pedagogice specjalnej, Antropotechnigue, Culture technice and Sociology technice in Special Leeds Pedagogy. od s. 108-119, 11 s. 2010
Nakladatel
Uniwersytet Slaski Wydawnictwo Gnome
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046119
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-83-87819-10-1
Klíčová slova česky
profesní orientace žák se specifickou poruchou učení vzdělávání středoškolské vzdělávání učitel
Klíčová slova anglicky
Professional orientation pupil with specific learning difficulties education secondary education teacher
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 12. 2010 21:59, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Problematika profesní orientace u dospívajících jedinců s postižením je stále v popředí zájmu našich i zahraničních odborníků. Záměrem našeho příspěvku je prezentovat výzkum, který byl realizovaný ve speciálních třídách pro žáky se specifickými poruchami učení při základních škol ve městě Brně. Respondenty byli žáci 9. ročníků a zajímal nás jich profesní záměr, volba střední školy a okolnosti, které tuto volbu ovlivňují
Anglicky
The area of professional orientation in adolescents with special needs is in the front of interest of our and foreign professionals. The aim of the article is to present the research which was carried out in special classes for pupils with specific learning difficulties at primary schools in Brno. Respondents were the pupils of the 9th grade. We were interested in their professional interest, choice of high school and conditions which influence the choice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|