CHALOUPKOVÁ, Soňa. Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. In PANČOCHA, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykov univerzita, 2010, s. 70-81. ISBN 978-80-210-5340-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Název česky Přístupy ke vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky Approaches to Education of Children with Mild Intellectual Disability
Autoři CHALOUPKOVÁ, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, PANČOCHA, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí, od s. 70-81, 12 s. 2010.
Nakladatel Masarykov univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046162
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5340-3
Klíčová slova česky Lehké mentální postižení; edukace žáků s lehkým mentálním postižením; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky Mild mental handicap; education of pupils with mild mental handicap; the Framework Educational Programme for Elementary Education Supplement for education of pupils with mild mental handicap; the School Education Programme
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D., učo 105703. Změněno: 26. 4. 2011 16:40.
Anotace
Kapitola je zaměřena na problematiku vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, zejména pak na realizaci vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání - přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením (RVP ZV LMP) na základních školách praktických. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován ve dvou základních školách praktických ve městě Brně v roce 2009. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření
Anotace anglicky
The chapter deals with an education of pupils with mild mental handicap, especially the realization of education according to the Framework Educational Programme for Elementary Education - Supplement for education of pupils with mild mental handicap at schools for pupils with mild mental handicap. The chapter presents a research, which was realized at two schools for pupils with mild mental handicap in Brno in the year 2009. There are interpreted partial results and presented conclusions of research
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 02:00