D 2010

Nadané děti v České republice a ve Francii

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka

Základní údaje

Originální název

Nadané děti v České republice a ve Francii

Název anglicky

Gifted children in the Czech Republic and in France

Autoři

SCHEJBALOVÁ, Zdeňka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Vítková, M.; Havel, J (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 8 s. 2010

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046176

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-199-7

Klíčová slova česky

nadané děti; česká a francouzská legislativa; Association française pour les enfants précoces

Klíčová slova anglicky

gifted children; czech and french legislative; Association française pour les enfants précoces

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 6. 2012 12:07, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výzkum, jež byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Zkoumá organizační a legislativní podchycení nadaných dětí v České republice a ve Francii. Podává základní informace o AFEP - Association française pour les enfants précoces a jeho aktivitách.

Anglicky

The article presents research, which was carried out within the research project Special needs children in the context of the Framework Education Programme for Primary Education MSM 0,021,622,443th. It discusses the organizational and legislative support of gifted children in the Czech Republic and in the France. It provides basic informations about AFEP - Association française pour les enfants précoces and its activities.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání