ŘEHULKA, Evžen. Škola a zdraví 21. Výchova ke zdraví: souvislosti a inspirace. 1. vyd. Brno: MUNI PRESS, 2010, 400 s. ISBN 978-80-210-5366-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola a zdraví 21. Výchova ke zdraví: souvislosti a inspirace
Název česky Škola a zdraví 21. Výchova ke zdraví: souvislosti a inspirace
Název anglicky School and Health 21. Health Education: Contexts and Inspiration
Autoři ŘEHULKA, Evžen.
Vydání 1. vyd. Brno, 400 s. 2010.
Nakladatel MUNI PRESS
Další údaje
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5366-3
Klíčová slova česky zdraví; škola a zdraví; zdravotní gramotnost; dětské představy o zdraví a nemoci; výchova ke zdraví
Klíčová slova anglicky : health; school and health; health literacy; childern’s conceptions of health and illness; health education
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 28. 6. 2011 11:55.
Anotace
Publikace je vydaná v rámci řešení výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity „Škola a zdraví pro 21. století“, který je řešen v letech 2005 až 2012. Ve sborníku zveřejňují své úvahy, studie a výzkumy autoři různých specializací z oblasti pedagogických, medicínských věd a příbuzných oborů. Kniha obsahuje studie, které se zabývají obecnými souvislostmi současné výchovy ke zdraví v naší škole. Vedle článků orientovaných filozoficky a historicky, jsou zde texty, které zpracovávají tématiku výchovy ke zdraví z pohledu literární vědy, lingvistiky, managementu i dalších aspektů, které jednak prohlubují pohled na danou oblast zkoumání a jednak ukazují celou šiří pole odborného zkoumání, které se při výzkumu výchovy a podpory zdraví nabízí. Přínosem jsou také studie zahraničních autorů, které ukazují na evropské zkušenosti ve výchově ke zdraví.
Anotace česky
Publikace je vydaná v rámci řešení výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity „Škola a zdraví pro 21. století“, který je řešen v letech 2005 až 2012. Ve sborníku zveřejňují své úvahy, studie a výzkumy autoři různých specializací z oblasti pedagogických, medicínských věd a příbuzných oborů. Kniha obsahuje studie, které se zabývají obecnými souvislostmi současné výchovy ke zdraví v naší škole. Vedle článků orientovaných filozoficky a historicky, jsou zde texty, které zpracovávají tématiku výchovy ke zdraví z pohledu literární vědy, lingvistiky, managementu i dalších aspektů, které jednak prohlubují pohled na danou oblast zkoumání a jednak ukazují celou šiří pole odborného zkoumání, které se při výzkumu výchovy a podpory zdraví nabízí. Přínosem jsou také studie zahraničních autorů, které ukazují na evropské zkušenosti ve výchově ke zdraví.
Anotace anglicky
This publication is one of the outputs of the long-term project School and Health for the 21st Century conducted at the Faculty of Education of Masaryk University between 2005 and 2012. The proceedings contain essays, studies and research reports of authors specializing in various fields of pedagogical and medical sciences and related disciplines. Also included are studies exploring general relationships of contemporary health education in our schools. In addition to articles of philosophical or historical slant, the volume features texts on health education from the perspective of, inter alia, the literary science, linguistics and management that offer a deeper insight into the area of study on the one hand and, on the other, are indicative of the breadth of scientific inquiry offered by research into health education and health promotion. Also valuable are papers by foreign authors describing European experience in health education.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 21:20