2010
Aplikace projektové výuky jako metody aktivní práce studentů při tvorbě drátěných hlavolamů v předmětu praktika-kovy
VYBÍRAL, PetrZákladní údaje
Originální název
Aplikace projektové výuky jako metody aktivní práce studentů při tvorbě drátěných hlavolamů v předmětu praktika-kovy
Název anglicky
Application of project teaching methods as students work actively in the development of wire puzzle in the subject practice-metals
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 4 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5333-5
Klíčová slova česky
mezipředmětové vztahy; projektová metoda; drátěné hlavolamy
Klíčová slova anglicky
Cross-curriculum; design methods; wire puzzles
Změněno: 28. 4. 2011 13:33, Mgr. Petr Vybíral, Ph.D.
V originále
Ve svém příspěvku shrnuji výsledky výzkumu aplikace projektové metody, jako metody aktivní práce studentů v předmětu praktika-kovy. V tomto předmětu se studenti v rámci projektu zabývají tvorbou drátěných hlavolamů. Velmi důležitou roli, zejména při tvorbě výkresové a technické dokumentace, zde hrají mezipředmětové vztahy
Anglicky
In his paper summarizes the results of the research project application methods such as methods of active work of students in the course practice-metals. In this course, students are engaged in making wire puzzles. A very important role, particularly in creating drawings and technical documents, play cross-curricular links.