D 2010

Aplikace projektové výuky jako metody aktivní práce studentů při tvorbě drátěných hlavolamů v předmětu praktika-kovy

VYBÍRAL, Petr

Základní údaje

Originální název

Aplikace projektové výuky jako metody aktivní práce studentů při tvorbě drátěných hlavolamů v předmětu praktika-kovy

Název anglicky

Application of project teaching methods as students work actively in the development of wire puzzle in the subject practice-metals

Autoři

Vydání

1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 4 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5333-5

Klíčová slova česky

mezipředmětové vztahy; projektová metoda; drátěné hlavolamy

Klíčová slova anglicky

Cross-curriculum; design methods; wire puzzles
Změněno: 28. 4. 2011 13:33, Mgr. Petr Vybíral, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve svém příspěvku shrnuji výsledky výzkumu aplikace projektové metody, jako metody aktivní práce studentů v předmětu praktika-kovy. V tomto předmětu se studenti v rámci projektu zabývají tvorbou drátěných hlavolamů. Velmi důležitou roli, zejména při tvorbě výkresové a technické dokumentace, zde hrají mezipředmětové vztahy

Anglicky

In his paper summarizes the results of the research project application methods such as methods of active work of students in the course practice-metals. In this course, students are engaged in making wire puzzles. A very important role, particularly in creating drawings and technical documents, play cross-curricular links.