2010
Rozvoj přírodovědně nadaných žáků a kooperativní akční výzkum založený na informačních a komunikačních technologiích.
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Rozvoj přírodovědně nadaných žáků a kooperativní akční výzkum založený na informačních a komunikačních technologiích.
Název anglicky
Improvement of Science Gifted Students and ICT-Based Collaborative Action Research.
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
První vydání. Brno, ŠIMONÍK, O. (ed.). Vzdělávání nadaných žáků. od s. 65-81, 17 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00051617
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5349-6
Klíčová slova česky
akční výzkum; spolupráce; nadání; IKT; motivace; přírodovědné vzdělávání.
Klíčová slova anglicky
action research; collaboration; giftedness; ICT; motivation; science education.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 09:04, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Akční výzkum je významnou metodou pro rozvoj učitelských profesních kompetencí. Studie uvádí modifikaci akčního výzkumu ve webovém prostředí s využitím IKT (informačních a komunikačních technologií) s mezinárodní kooperací mezi přírodovědnými učiteli a jejich žáky. Pozornost je zaměřena na rozvoj přírodovědného nadání žáků, též na motivování žáků k přírodovědnému vzdělávání a zvyšování profesních učitelských kompetencí. Výstupem výzkumu jsou metody vzdělávání nadaných žáků.
Anglicky
Action research is an important method for science teachers' professional competences improvement. The study presents modification of action research in a web-environment using ICT (information and communication technologies) with international collaboration between science teachers and their students. Improvement of science giftedness of student is stressed, as well as motivation of students to science education and improvement of professional science teachers' competences. Research results are methods for education of gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|