2010
Erziehung der Schüler mit Sprachstörungen und der Schüler mit Hörschädigung in der Regelschule
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁZákladní údaje
Originální název
Erziehung der Schüler mit Sprachstörungen und der Schüler mit Hörschädigung in der Regelschule
Název česky
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v základní škole
Název anglicky
Education Of Pupils With Impaired Communication Ability And Pupils With Hearing Impairment In The Primary School
Autoři
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ
Vydání
Integration hörgeschadigter Kinder und Jugendlichen in allgemeinen Einrichtungen, Konferenz, Ludwig-Maxmilians-Universität in München, 2010
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Žák se sluchovým postižením žák s narušenou komunikační schopností první stupeň základní školy integrace inkluze inkluzivní vzdělávání podmínky vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivní škole
Klíčová slova anglicky
Pupil with hearing impairment primary school integration inclusion inclusive education conditions for the education of pupils with hearing impairment and pupils wit impaired communiacation ability in inclusive school.
Změněno: 4. 1. 2011 10:18, PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.