Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{916446, author = {Tannenbergerová, Monika}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků}, keywords = {teacher competency, diagnostic competency, individual needs of a pupil, social-pathological features in school, diagnostic method}, language = {cze}, isbn = {978-80-210-5246-8}, title = {Pedagogická diagnostika současného učitele a její metody}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 916446 AU - Tannenbergerová, Monika PY - 2010 TI - Pedagogická diagnostika současného učitele a její metody SN - 9788021052468 KW - teacher competency, diagnostic competency, individual needs of a pupil, social-pathological features in school, diagnostic method N2 - Diagnostická kompetence by měla dnešnímu učiteli především pomoci reflektovat individuální potřeby každého žáka a rozvíjet podnětné klima třídy. Napomáhá mu pochopit sociální vztahy ve skupině žáků, rozpoznávat možné sociálně patologické jevy a efektivně pracovat s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. V neposlední řadě přispívá k řešení výchovných a kázeňských problémů. Mezi nejvýznamnější a nejpoužívanější diagnostické metody dnešního učitele řadíme různé formy extraspekce a rozhovoru. ER -
TANNENBERGEROVÁ, Monika. Pedagogická diagnostika současného učitele a její metody. In \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků}. 2010. ISBN~978-80-210-5246-8.
|