Sociální a komunikativní kompetence učitele dějepisu a zeměpisu
NOVÁK, Martin. Sociální a komunikativní kompetence učitele dějepisu a zeměpisu. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Sociální a komunikativní kompetence učitele dějepisu a zeměpisu |
Autoři | NOVÁK, Martin. |
Vydání | 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | žák; učitel; příprava učitelů; kompetence učitelů; dějepis; zeměpis; |
Klíčová slova anglicky | pupil; teachers; training of teachers; competence of teachers; history; geography; |
Změnil | Změnil: Mgr. Martin Novák, učo 135756. Změněno: 6. 1. 2011 21:08. |
Anotace |
---|
Příspěvek se zabývá otázkou výuky dějepisu a zeměpisu na základních školách v České republice. První část ukazuje na základní přístupy ke kompetencím učitelů a členění těchto kompetencí. Ve druhé části jsou prezentovány specifika předmětů dějepis a zeměpis a specifické požadavky na učitele těchto předmětů. Nakonec jsou závěry interpretovány pro potřeby pregraduální přípravy učitelů, zvláště na univerzitách. |
Anotace anglicky |
---|
The article deals with issue of education in history and geography in grammar schools in The Czech Republic. The first part shows main approach to teacher’s competences and structure of these competences. In the second part are shown special needs for history and geography and special requirements for teacher of these subjects. At the end are the enclosures interpreted for needs of undergraduate preparing teachers, especially at the universities. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1022/2009, interní kód MU | Název: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK) |
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 06:04