C 2010

Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky

MLÝNKOVÁ, Radka

Základní údaje

Originální název

Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky

Název česky

Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky

Název anglicky

English Language Instruction in Heterogenous Classes of Elementary Schools Using Alternative Techniques and Methods

Autoři

MLÝNKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. od s. 103-112, 10 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046310

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5377-9

Klíčová slova česky

integrace/inkluze; výuka cizího jazyka; osvojování cizího jazyka; specifické poruchy učení;experiment; akční výzkum; TPR; multisensoriální přístup; fonologické a fonemické uvědomění

Klíčová slova anglicky

Integration/inclusion; foreign language teaching; foreign language acquisition; specific learning disabilities; experiment; action research; TPR; multisensory approach; phonological and phonemic awareness
Změněno: 26. 4. 2011 16:46, Mgr. Radka Mlýnková

Anotace

V originále

V kapitole je prezentován výzkum, který je zaměřen na problematiku vlivu alternativních metod a technik výuky na výuku anglického jazyka v rámci běžných tříd základních škol, které navštěvují mimo intaktních žáků také žáci s diagnózou specifických poruch učení. Hlavním cílem výzkumu bylo ověření přínosu vybraného souboru metod pro zvýšení jazykové kompetence žáků v anglickém jazyce.

Anglicky

This chapter presents the Ph.D research focused on the impact of using alternative methods and techniques of language teaching in regular English classes at primary schools, including both pupils with and without specific learning difficulties. The main aim of the research was to verify the impact of the chosen set of methods on the increase of the pupils' English language competences.