2010
Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky
MLÝNKOVÁ, RadkaZákladní údaje
Originální název
Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky
Název česky
Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky
Název anglicky
English Language Instruction in Heterogenous Classes of Elementary Schools Using Alternative Techniques and Methods
Autoři
MLÝNKOVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. od s. 103-112, 10 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046310
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5377-9
Klíčová slova česky
integrace/inkluze; výuka cizího jazyka; osvojování cizího jazyka; specifické poruchy učení;experiment; akční výzkum; TPR; multisensoriální přístup; fonologické a fonemické uvědomění
Klíčová slova anglicky
Integration/inclusion; foreign language teaching; foreign language acquisition; specific learning disabilities; experiment; action research; TPR; multisensory approach; phonological and phonemic awareness
Změněno: 26. 4. 2011 16:46, Mgr. Radka Mlýnková
V originále
V kapitole je prezentován výzkum, který je zaměřen na problematiku vlivu alternativních metod a technik výuky na výuku anglického jazyka v rámci běžných tříd základních škol, které navštěvují mimo intaktních žáků také žáci s diagnózou specifických poruch učení. Hlavním cílem výzkumu bylo ověření přínosu vybraného souboru metod pro zvýšení jazykové kompetence žáků v anglickém jazyce.
Anglicky
This chapter presents the Ph.D research focused on the impact of using alternative methods and techniques of language teaching in regular English classes at primary schools, including both pupils with and without specific learning difficulties. The main aim of the research was to verify the impact of the chosen set of methods on the increase of the pupils' English language competences.