SUQUET, Petra. Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita., 2010, s. 43-54, 11 s. ISBN 978-80-210-5377-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza jazykového obsahu učebnic pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v porovnání s Niveau A1 pour le francais
Název anglicky Language content analysis of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context and the level A1 for French
Autoři SUQUET, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První vydání. Brno, Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. od s. 43-54, 11 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046311
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5377-9
Klíčová slova česky jazykový obsah učebnic; výuka francouzštiny; úroveň A1 Společného evropského referenčního rámce
Klíčová slova anglicky The Language Content of Textbooks ; French as a Foreign Language ; Level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages
Změnil Změnila: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Změněno: 6. 1. 2013 18:55.
Anotace
Nástin metodologického pozadí naší výzkumné analýzy zaměřené na jazykový obsah učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, tedy na obsah učebnic teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky.
Anotace anglicky
Description of the methodological background of our research analysis focused on the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lover secondary school. In other words, the research deals with the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 00:21