W 2010

Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení

Název česky

Inkluze v primárním vzdělávání žáci se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Inclusion in Primary School Pupil with Special Educational Needs

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2010

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046352

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

integrace inklze edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami základní škola

Klíčová slova anglicky

integration inclusation education pupils with special educational needs primary school

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 26. 4. 2011 14:15, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop prezentuje specifické poruchy učení a intervenční postupy uplatňované ve speciálním vzdělávání, realizovaný rámci řešení výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Anglicky

The wokshop describes of specific learning difficulties and interventional procedures applyed in special education,carried out during of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Primary Education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání