MILÉŘ, Tomáš a Petr SLÁDEK. The climate literacy challenge. In INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010. 2010. ISSN 1986-3020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The climate literacy challenge
Název česky Výzva ke klimatické gramotnosti
Autoři MILÉŘ, Tomáš a Petr SLÁDEK.
Vydání INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, ICEEPSY 2010, 2010.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kypr
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1986-3020
UT WoS 000298559900019
Klíčová slova česky vzdělávání, kurikulum, klimatická gramotnost, vědecká komunikace, učební plány
Klíčová slova anglicky education, curriculum, climate literacy, science communication, lesson plans
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc., učo 1617. Změněno: 6. 1. 2011 10:52.
Anotace
Climate literacy is crucial for future low-carbon living. On the basic of our research, we designed a three years course for upper primary school in order to improve the climate literacy of the population. We have performed a three year testing of the improved curriculum at the pilot upper primary school. The curriculum was designed for grades 7 to 9 of the Czech educational system and can be modified for other countries.
Anotace česky
Gramotnost týkající se klimatu je zásadní pro budoucí nízkouhlíkový život. Na základě našeho výzkumu jsme navrhli tříleté kurzy pro základní školy, s cílem zlepšit gramotnost obyvatelstva týkající se klimatu. Provedli jsme tříleté testování navrženého kurikula na pilotní základní škole. Učební plán byl navržen pro 7 až 9 třídu českého vzdělávacího systému a může být upraven i pro jiné země.
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 10:52