2010
Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně
DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁZákladní údaje
Originální název
Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně
Název anglicky
Drama education in school curriculum of primary school in Brno.
Autoři
DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ
Vydání
Primárna edukácia včera, dnes a zajtra, 2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Dramatická výchova, 1. stupeň ZŠ, ŠVP, výzkum, metoda práce, samostatný předmět
Klíčová slova anglicky
Drama, primary school, school curriculum, research, methods of work, a separate subject
Změněno: 6. 1. 2011 11:54, Mgr. Tomáš Mohapl Doležal
V originále
V příspěvku se zabýváme využitím DV na ZŠ, především na 1. st. ZŠ, na němž může být DV ve formě samostatného předmětu nebo jako metoda práce, která propojuje jednotlivé předměty a dává do souvislostí poznatky z těchto předmětů. Představíme výzkum, který proběhl na brněnských ZŠ a jeho cílem bylo zjistit, v jaké formě je DV na dané škole využívána, jak je DV zařazena v ŠVP a jakou formu DV učitelé upřednostňují.
Anglicky
We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer. We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer.