k 2010

Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně

DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně

Název anglicky

Drama education in school curriculum of primary school in Brno.

Autoři

DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ

Vydání

Primárna edukácia včera, dnes a zajtra, 2010

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Dramatická výchova, 1. stupeň ZŠ, ŠVP, výzkum, metoda práce, samostatný předmět

Klíčová slova anglicky

Drama, primary school, school curriculum, research, methods of work, a separate subject
Změněno: 6. 1. 2011 11:54, Mgr. Tomáš Mohapl Doležal

Anotace

V originále

V příspěvku se zabýváme využitím DV na ZŠ, především na 1. st. ZŠ, na němž může být DV ve formě samostatného předmětu nebo jako metoda práce, která propojuje jednotlivé předměty a dává do souvislostí poznatky z těchto předmětů. Představíme výzkum, který proběhl na brněnských ZŠ a jeho cílem bylo zjistit, v jaké formě je DV na dané škole využívána, jak je DV zařazena v ŠVP a jakou formu DV učitelé upřednostňují.

Anglicky

We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer. We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer.