DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ. Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně. In Primárna edukácia včera, dnes a zajtra. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova ve školních vzdělávacích programech ZŠ v Brně
Název anglicky Drama education in school curriculum of primary school in Brno.
Autoři DOLEŽAL, Tomáš a Marie PAVLOVSKÁ.
Vydání Primárna edukácia včera, dnes a zajtra, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Dramatická výchova, 1. stupeň ZŠ, ŠVP, výzkum, metoda práce, samostatný předmět
Klíčová slova anglicky Drama, primary school, school curriculum, research, methods of work, a separate subject
Změnil Změnil: Mgr. Tomáš Mohapl Doležal, učo 35515. Změněno: 6. 1. 2011 11:54.
Anotace
V příspěvku se zabýváme využitím DV na ZŠ, především na 1. st. ZŠ, na němž může být DV ve formě samostatného předmětu nebo jako metoda práce, která propojuje jednotlivé předměty a dává do souvislostí poznatky z těchto předmětů. Představíme výzkum, který proběhl na brněnských ZŠ a jeho cílem bylo zjistit, v jaké formě je DV na dané škole využívána, jak je DV zařazena v ŠVP a jakou formu DV učitelé upřednostňují.
Anotace anglicky
We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer. We deal with the use of drama in primary school, especially at primary school, which can be drama in the form of a separate course or as a method of work, linking different subjects and gives coherence to the knowledge of these subjects. We introduce research which took place at primary schools in Brno and its aim was to determine in what form is drama education at the school used as drama in education included in school curriculum and what sort of drama teachers prefer.
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 03:12