PIŠTĚKOVÁ, Lucie a Kateřina PĚČKOVÁ. Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty. In Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 93-108, 15 s. ISBN 978-80-210-5368-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty
Název česky Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty
Název anglicky Perception of teachers personality from the perspective of students of pedagogical faculty
Autoři PIŠTĚKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina PĚČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Brno, Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, od s. 93-108, 15 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046394
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5368-7
Klíčová slova česky osobnost učitele; učitel; povolání
Klíčová slova anglicky teachers personality; teacher; profession
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Pištěková, učo 104530. Změněno: 6. 1. 2011 18:40.
Anotace
Ve svém příspěvku popíšeme Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty. Tento výzkum nám umožnil nahlédnout do problematiky vnímání povolání a pojetí osobnosti učitele. V průběhu roku 2009 proběhlo výzkumné šetření mezi studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Anotace anglicky
This article describes perception of teachers personality from the point of view of students of Faculty of Education. This research allowed us to look into issue of perception of professions and conception of teachers personality. The research was conducted among students of Faculty of Education of Masaryk University during the year 2009.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:15