D 2010

Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty

PIŠTĚKOVÁ, Lucie a Kateřina PĚČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty

Název česky

Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty

Název anglicky

Perception of teachers personality from the perspective of students of pedagogical faculty

Autoři

PIŠTĚKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí) a Kateřina PĚČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Brno, Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, od s. 93-108, 15 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046394

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5368-7

Klíčová slova česky

osobnost učitele; učitel; povolání

Klíčová slova anglicky

teachers personality; teacher; profession
Změněno: 6. 1. 2011 18:40, Mgr. Lucie Pištěková

Anotace

V originále

Ve svém příspěvku popíšeme Vnímání osobnosti učitele z pohledu studentů pedagogické fakulty. Tento výzkum nám umožnil nahlédnout do problematiky vnímání povolání a pojetí osobnosti učitele. V průběhu roku 2009 proběhlo výzkumné šetření mezi studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.

Anglicky

This article describes perception of teachers personality from the point of view of students of Faculty of Education. This research allowed us to look into issue of perception of professions and conception of teachers personality. The research was conducted among students of Faculty of Education of Masaryk University during the year 2009.

Návaznosti

MUNI/A/1022/2009, interní kód MU
Název: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty