PĚČKOVÁ, Kateřina. Projektová výuka v přípravě budoucích učitelů. In Šimoník, O. (Ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 95-107. ISBN 978-80-210-5246-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektová výuka v přípravě budoucích učitelů
Název česky Projektová výuka v přípravě budoucích učitelů
Název anglicky Project teaching in education of intending teachers
Autoři PĚČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Šimoník, O. (Ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, od s. 95-107, 13 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046395
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5246-8
Klíčová slova česky projektový výuka; učitelství pro 1.st. ZŠ; kompetence pro projektovou výuku; dotazník
Klíčová slova anglicky project teaching; Pedagogy for primary school; kompetences for project teaching; questionary
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Pěčková, učo 79407. Změněno: 6. 1. 2011 19:11.
Anotace
V uvedeném článku se budeme zabývat přípravou budoucích učitelů oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na projektové vyučování tzn. kompetence studentů pro projektovou výuku. Ve 4. ročníku studia mají studenti v rámci předmětu Praktikum tvorby výukových předmětů nejprve teoreticky v seminářích a poté během své praxe zrealizovat projekt/projektové vyučování. Fakultní cvičné učitele jsme požádali o vyplnění dotazníku, týkajícího se využívaní projektů v jejich třídě a zjištěné výsledky chceme předložit na konferenci a výzkumné studii.
Anotace anglicky
In the paper we are going to talk about the preparation of intending teachers specialisation on Pedagogy for primary schools for project teaching (kompetences for project teaching). In their fourth year the students of the subject "Practical Training for Designing Educational Projects" have to theoretically prepare in classes and later realize the project/project teaching during their practice. We asked the trainees to complete the questionary about using projects in their classes. We would like to present the results on conference and in the research study.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 18:03