HORKÁ, Hana. Principy biofilní orientace přípravného učitelského vzdělávání. In Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Principy biofilní orientace přípravného učitelského vzdělávání
Název anglicky Biophiled Orientation of Teachers’ Undergraduate Teacher Training
Autoři HORKÁ, Hana.
Vydání Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Environmentální výchova, příroda, kultura, biofilní orientace vzdělávání přípravné vzdělávání učitelů; profesionální kompetence
Klíčová slova anglicky Environmental education; nature; culture; biophiled orientation of education; teachers’ undergraduate teacher training; professional competences
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 7. 1. 2011 13:10.
Anotace
Autorka prezentovala možnosti výchovy k hodnotám pod zorným úhlem utváření vztahu k přírodě. V centru pozornosti jsou otázky vzdělávacího obsahu, spjaté s odhalováním příčin selhávání vztahu člověk - životní prostředí a cestami jeho proměny. Předkládala problémové okruhy primárního vzdělávání, které korespondují s principy biofilní orientace vzdělávání.
Anotace anglicky
The author presents to the possibility of the value education in view of building relationship of pupils to nature. At the centre of attention are questions related to educational content connected with the revelation of the cause of the failure of the relationship between humans and the environment and the possibilities for its change. She suggests the key topics of primary education which correspond to the principles of environmental ethics.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:11