FILOVÁ, Hana. Podmínky pro rozvoj profesionálních kompetencí v kurikulu učitelského vzdělávání – inspirace z Austrálie 90. let. In ˇOldřich Šimoník (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 34-38. ISBN 978-80-210-5246-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky pro rozvoj profesionálních kompetencí v kurikulu učitelského vzdělávání – inspirace z Austrálie 90. let
Název anglicky The conditions for development of teacher´s professional competences - inspiration of Australia
Autoři FILOVÁ, Hana.
Vydání 1. vyd. Brno, ˇOldřich Šimoník (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků, od s. 34-38, 5 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5246-8
Klíčová slova česky kurikulum přípravného vzdělávání učitelů, klíčové kompetence, vzdělávací program, RVP ZV, profesionální kompetence učitele
Klíčová slova anglicky curriculum for preparatory education of teachers, key competences, educational programme, Framework Educational Programme for Primary Education, teachers’ competences for prospective teachers education
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 15. 3. 2011 12:20.
Anotace
Příspěvek informuje o zkušenostech australských odborníků,kteří analyzovali před rokem 2000 kurikulární podmínky institucí připravujících budoucí učitele v oblasti jejich profesionálních kompetencí, a poté se zaměřili na charakteristiky „efektivních“ učitelů, kteří realizují jejich profesionální přípravu.
Anotace anglicky
This paper describes the experience of Australian researchers who – right before 2000s – have analyzed curricular conditions of institutions that aim at the preparation of prospective teachers in the field of their professional competences, and after that, they have focused on characteristics of „effective“ teachers who realize their professional education.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 6. 2024 15:42