C 2010

Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků

GULOVÁ, Lenka

Basic information

Original name

Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků

Name in Czech

Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků

Name (in English)

Assistant teacher, guided discussion and reflex assistants and researchers

Authors

GULOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, p. 95-99, 4 pp. 2010

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/10:00046508

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5148-5

Keywords (in Czech)

Asistent pedagoga segregace analýza škola sociokulturní prostředí výzkum

Keywords in English

Teacher's Assistant school segregation analysis of socio-cultural environment research
Změněno: 8/4/2011 13:51, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Abstract

V originále

Analýza odborného semináře přinesla nové pohledy na situaci asistentů pedagoga v prostředí školy. Asistenti se potýkají s řadou profesních problémů, které poodhalují výzkumná šetření zaměřená na tuto problematiku.

In English

Analysis seminar provided new insights into the situation of teaching assistants in the school environment. The assistants are faced with a number of professional problems that reveal the researches focused on this issue.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education