GULOVÁ, Lenka. Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků. In Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 95-99, 4 s. ISBN 978-80-210-5148-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
Název česky Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
Název anglicky Assistant teacher, guided discussion and reflex assistants and researchers
Autoři GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, od s. 95-99, 4 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046508
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5148-5
Klíčová slova česky Asistent pedagoga segregace analýza škola sociokulturní prostředí výzkum
Klíčová slova anglicky Teacher's Assistant school segregation analysis of socio-cultural environment research
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 8. 4. 2011 13:51.
Anotace
Analýza odborného semináře přinesla nové pohledy na situaci asistentů pedagoga v prostředí školy. Asistenti se potýkají s řadou profesních problémů, které poodhalují výzkumná šetření zaměřená na tuto problematiku.
Anotace anglicky
Analysis seminar provided new insights into the situation of teaching assistants in the school environment. The assistants are faced with a number of professional problems that reveal the researches focused on this issue.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 20:54