GULOVÁ, Lenka. Integrace a segregace v závěrečné reflexi. In Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 114-117. neuvádím. ISBN 978-80-210-5148-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrace a segregace v závěrečné reflexi
Název česky Integrace a segregace v závěrečné reflexi
Název anglicky Integration and segregation in the final reflection
Autoři GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, od s. 114-117, 4 s. neuvádím, 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046509
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5148-5
Klíčová slova česky Integrace segregace mechanismy sociálně znevýhodněné skupiny výzkumy testování
Klíčová slova anglicky Integration of segregation mechanisms socially disadvantaged groups research testing
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 8. 4. 2011 13:53.
Anotace
Situaci sociálně znevýhodněných skupin lze vnímat jako poměrně problematickou. Trendy integrace stále naráží na předsudky vůči těmto skupinám, což vede k její segregaci. Výzkumná šetření poukazují na význam procesu integrace, ale současně upozorňují na chybějící dlouhodobou strategii, která by pomohla v narovnání šancí sociálně znevýhodněných skupin.
Anotace anglicky
The situation of socially disadvantaged groups can be seen as quite problematic. Trends in integration still faces prejudice against these groups, which leads to the segregation. Research study reveals the importance of the integration process, but also highlight the lack of long-term strategy that would help settle the chances of socially disadvantaged groups.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 09:56