BRYCHOVÁ, Alice. Deutsche Popmusik als Motivationsmittel für junge Lerner. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Deutsche Popmusik als Motivationsmittel für junge Lerner
Název česky Německá populární hudba jako motivační prostředek pro žáky a studenty
Název anglicky German pop music as a motivational tool for pupils and students
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání 2010.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky populární hudba ve výuce cizích jazyků
Klíčová slova anglicky popmusic in the foreign language education
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 9. 1. 2011 23:04.
Anotace
Im Beitrag bemühen wir uns um eine Überlegung und praktische Anleitung für die Sprachenvermittlung mit Popsongs im DaF-Unterricht. Nachdem wir die landeskundliche und emotionelle Informationserweiterung expliziert überlegen, werden daraus methodisch-didaktische Konsequenzen für den Unterricht mit Popsongs abgeleitet. Anschließend wird auf Auswahlkriterien für Popsongs eingegangen und eine ausgewählte Popsongs der dt. Popmusikszene aufgelistet. Den Schwerpunkt bilden Didaktisierungsbeispiele mit Popsongs. Schließlich werden die Erkenntnisse, dass Popsongs großes motivatorisches und kognitionspsychologisches Potential für den Fremdsprachenunterricht bergen, zusammengefasst.
Anotace česky
V příspěvku se zamýšlíme nad praktickými možnostmi využití populárních písní ve výuce němčiny jako cizího jazyka.Po té, co se zmíníme explicitně o přínosu k znalostem reálií a rozšíření emocionálního informačního přínosu výuky, budou odvozeny metodicko-didaktické konsekvence pro výuku, která využívá populárních písní.
Anotace anglicky
In this paper we consider the practical possibilities of using popular songs in teaching German as a foreign jazyka.Then we describe, what explicitly mention the contribution to the knowledge of the realities of emotional information and extend the benefits of education, will derive methodological consequences for didactic teaching, which uses popular songs.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 10:32