Deutsche Popmusik als Motivationsmittel für junge Lerner
BRYCHOVÁ, Alice. Deutsche Popmusik als Motivationsmittel für junge Lerner. 2010. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Deutsche Popmusik als Motivationsmittel für junge Lerner |
Název česky | Německá populární hudba jako motivační prostředek pro žáky a studenty |
Název anglicky | German pop music as a motivational tool for pupils and students |
Autoři | BRYCHOVÁ, Alice. |
Vydání | 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | populární hudba ve výuce cizích jazyků |
Klíčová slova anglicky | popmusic in the foreign language education |
Změnil | Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 9. 1. 2011 23:04. |
Anotace |
---|
Im Beitrag bemühen wir uns um eine Überlegung und praktische Anleitung für die Sprachenvermittlung mit Popsongs im DaF-Unterricht. Nachdem wir die landeskundliche und emotionelle Informationserweiterung expliziert überlegen, werden daraus methodisch-didaktische Konsequenzen für den Unterricht mit Popsongs abgeleitet. Anschließend wird auf Auswahlkriterien für Popsongs eingegangen und eine ausgewählte Popsongs der dt. Popmusikszene aufgelistet. Den Schwerpunkt bilden Didaktisierungsbeispiele mit Popsongs. Schließlich werden die Erkenntnisse, dass Popsongs großes motivatorisches und kognitionspsychologisches Potential für den Fremdsprachenunterricht bergen, zusammengefasst. |
Anotace česky |
---|
V příspěvku se zamýšlíme nad praktickými možnostmi využití populárních písní ve výuce němčiny jako cizího jazyka.Po té, co se zmíníme explicitně o přínosu k znalostem reálií a rozšíření emocionálního informačního přínosu výuky, budou odvozeny metodicko-didaktické konsekvence pro výuku, která využívá populárních písní. |
Anotace anglicky |
---|
In this paper we consider the practical possibilities of using popular songs in teaching German as a foreign jazyka.Then we describe, what explicitly mention the contribution to the knowledge of the realities of emotional information and extend the benefits of education, will derive methodological consequences for didactic teaching, which uses popular songs. |
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 10:32