2009
Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles spécifiques du langage oral et écrit
SCHEJBALOVÁ, ZdeňkaZákladní údaje
Originální název
Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles spécifiques du langage oral et écrit
Název česky
Několik námětů, jak zjednodušit učení žákům se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Several ideas how to simplify the teaching for the students with learning disabilities
Autoři
Vydání
2009
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
češti žáci s SPU; francouzský jazyk; usnadnění učení
Klíčová slova anglicky
Czech pupils with learning difficulties, the French language, to facilitate learning
Změněno: 10. 1. 2011 02:14, PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
V originále
Procédés didactiques et méthodologiques et des exercices pratiques pour faciliter l acquisition du francais aux apprenants atteints de troubles spécifiques d apprentissage. La conférence a été adressée aux étudiants et enseignants du FLE, département DEFLE, Univesité Michel de Montaigne de Bordeaux.
Česky
Didakticko-metodické postupy a praktická cvičení pro usnadnění osvojení francouzského jazyka žáky se specifickými poruchami učení. Přednáška byla určena studentům a učitelům FLE, katedra DEFLE, Univerzita Michel de Montaigne v Bordeaux.
Anglicky
Teaching methods, practices and exercises to facilitate the acquisition of French language for the students with learning disabilities.The lecture was open to students and teachers of FLE, DEFLE Department, University of Michel de Montaigne in Bordeaux.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|