Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles ...
SCHEJBALOVÁ, Zdeňka. Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles spécifiques du langage oral et écrit (Several ideas how to simplify the teaching for the students with learning disabilities). 2009. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Quelques suggestions pratiques pour faciliter l´apprentissage aux apprenants atteints de troubles spécifiques du langage oral et écrit |
Name in Czech | Několik námětů, jak zjednodušit učení žákům se specifickými poruchami učení |
Name (in English) | Several ideas how to simplify the teaching for the students with learning disabilities |
Authors | SCHEJBALOVÁ, Zdeňka. |
Edition | 2009. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Requested lectures |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | češti žáci s SPU; francouzský jazyk; usnadnění učení |
Keywords in English | Czech pupils with learning difficulties, the French language, to facilitate learning |
Changed by | Changed by: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D., učo 2213. Changed: 10/1/2011 02:14. |
Abstract |
---|
Procédés didactiques et méthodologiques et des exercices pratiques pour faciliter l acquisition du francais aux apprenants atteints de troubles spécifiques d apprentissage. La conférence a été adressée aux étudiants et enseignants du FLE, département DEFLE, Univesité Michel de Montaigne de Bordeaux. |
Abstract (in Czech) |
---|
Didakticko-metodické postupy a praktická cvičení pro usnadnění osvojení francouzského jazyka žáky se specifickými poruchami učení. Přednáška byla určena studentům a učitelům FLE, katedra DEFLE, Univerzita Michel de Montaigne v Bordeaux. |
Abstract (in English) |
---|
Teaching methods, practices and exercises to facilitate the acquisition of French language for the students with learning disabilities.The lecture was open to students and teachers of FLE, DEFLE Department, University of Michel de Montaigne in Bordeaux. |
Links | |
---|---|
MSM0021622443, plan (intention) | Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education |
PrintDisplayed: 19/9/2024 17:39