k 2010

Rozvíjení psychodidaktické kompetence v programu přípravného vzdělávání učitelů primární školy

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Rozvíjení psychodidaktické kompetence v programu přípravného vzdělávání učitelů primární školy

Název anglicky

The psychodidactical competence developing in study program of primary school teachers

Autoři

FILOVÁ, Hana

Vydání

Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Konference MU, 2010

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

učitelé primární školy, studijní program, epistemologie, konstruktivismus

Klíčová slova anglicky

primary teachers, program of study, epistemology, constructivismus
Změněno: 11. 1. 2011 21:38, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentace se zabývá problematikou a podmínkami rozvíjení psychodidaktické(konstruktivistické) kompetence studentů učitelství primární školy v kontextu vybraných teorií (Piaget aj.) v konkrétních podmínkách pracoviště.

Anglicky

In presentation we engaged in problema of the conditions development of competence to psychology of learning and instruction in pregraduate preparation of the teachers of primary school on the Faculty of Education MU.

Návaznosti

MUNI/A/1022/2009, interní kód MU
Název: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty