FILOVÁ, Hana. Rozvíjení psychodidaktické kompetence v programu přípravného vzdělávání učitelů primární školy. In Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Konference MU. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvíjení psychodidaktické kompetence v programu přípravného vzdělávání učitelů primární školy
Název anglicky The psychodidactical competence developing in study program of primary school teachers
Autoři FILOVÁ, Hana.
Vydání Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. Konference MU, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učitelé primární školy, studijní program, epistemologie, konstruktivismus
Klíčová slova anglicky primary teachers, program of study, epistemology, constructivismus
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 11. 1. 2011 21:38.
Anotace
Prezentace se zabývá problematikou a podmínkami rozvíjení psychodidaktické(konstruktivistické) kompetence studentů učitelství primární školy v kontextu vybraných teorií (Piaget aj.) v konkrétních podmínkách pracoviště.
Anotace anglicky
In presentation we engaged in problema of the conditions development of competence to psychology of learning and instruction in pregraduate preparation of the teachers of primary school on the Faculty of Education MU.
Návaznosti
MUNI/A/1022/2009, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 05:41