HRICOVÁ, Lenka. Žáci základních škol pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg a jejich komunikační kompetence. In PANČOCHA, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 59-69. ISBN 978-80-210-5340-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci základních škol pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg a jejich komunikační kompetence
Název anglicky Pupils of primary schools for hearing impaired in the Czech Republic and Baden-Württemberg in Germany and their communication competences
Autoři HRICOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, PANČOCHA, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. od s. 59-69, 11 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046562
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5340-3
Klíčová slova česky 1. stupeň ZŠ pro sluchově postižené; žáci mladšího školního věku; komunikační kompetence; Česká republika; Baden-Württemberg v Německu
Klíčová slova anglicky primary schools for hearing impaired; young aged pupils; communication competences; Czech Republic; Baden-Württemberg in Germany
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:48.
Anotace
Předkládaná kapitola vychází z tezí k disertační práci autorky, které byly obhájeny v rámci rigorózního řízení v dubnu roku 2010. Tématem je problematika komunikačních kompetencí, které jsou v rámci klíčových kompetencí aktuálně řešenou oblastí na všech školách v České republice i v Německu. Konkrétně se jedná o klíčové kompetence žáků mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Výzkum, jehož část je v této kapitole prezentována, byl podpořen z fakultních výzkumných projektů PdF MU s čísly MUNI/41/039/2008, zakázka č. 3038 (Komunikační kompetence žáků ZŠ pro sluchově postižené v Německu a v ČR) a MUNI/41/038/2009, zakázka č. 3037 (Rozvoj komunikačních kompetencí žáků ZŠ pro sluchově postižené v Německu a v ČR).
Anotace anglicky
The chapter is based on the thesis for the dissertation of the author. The theme is the problematic of the communication competences, very actual field in all the schools in the Czech Republic and in Germany. There are specially the competences of the young pupils in primary schools for hearing impaired in the Czech Republic and in the land Baden-Württemberg in Germany. The research, which part is presented in this chapter, was funded from the projects of the Faculty of Education of Masaryk university, under the numbers MUNI/41/039/2008, 3038 (Komunikační kompetence žáků ZŠ pro sluchově postižené v Německu a v ČR) and MUNI/41/038/2009, 3037 (Rozvoj komunikačních kompetencí žáků ZŠ pro sluchově postižené v Německu a v ČR).
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 01:08