JEDLIČKOVÁ, Helena. Pokojové rostliny v integrované výuce. In Papáček, M. Letní škola badatelsky orientovaného vyučování biologie. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pokojové rostliny v integrované výuce
Název česky Pokojové rostliny v integrované výuce
Název anglicky Houseplants in integrated education
Autoři JEDLIČKOVÁ, Helena.
Vydání Papáček, M. Letní škola badatelsky orientovaného vyučování biologie, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Pokojové rostliny, Aktivizující metody vzdělávání; integrovaný výukový program, výzkum efektivity výuky, konstruktivistický přístup ve výuce; vzdělávání učitelů přírodopisu;
Klíčová slova anglicky Houseplants, Activated by the methods of education; integrated educational programme, research on teaching effectiveness, constructivist approach in teaching; science teacher education;
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Ing. Helena Jedličková, Ph.D., učo 2417. Změněno: 10. 1. 2011 18:06.
Anotace
V rámci integrované výuky, konstruktivistického učení, zvelebování školních prostor a posilování názorné výuky se na mnoha školách pěstují (vyskytují) pokojové rostliny bez zvážení obsahových látek a morfologie, které mohou při přímém i nepřímém kontaktu ohrozit zdraví dětí, a to např. zvýšenou citlivostí organismu (alergické reakce), otravou (ohrožení základních životních funkcí až trvalé poškození zdraví) či mechanickým poraněním (kontakt pokožky s trny, ostny). Prezentace práce na pracovišti Kejbaly PdF MU se zamýšlí nad významem vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky.
Anotace anglicky
The integrated teaching, constructivist learning, cultivation of the campus and strengthen visual learning in many schools are grown (any) house plants without considering the content and morphology of materials, which may directly or indirectly contact endanger the health of children, eg increased sensitivity of the organism (allergic reaction), poisoning (risk of vital functions until a permanent injury) or mechanical injury (skin contact with thorns, spines). Presentation of the occupational Kejbaly MU considers the importance of education for teachers of biology, using experiential learning and computer technology.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 22:27