JEDLIČKOVÁ, Helena. Vznik a složení půdy - integrovaná tématická výuka, projektová výuka a zkušenostní učení. In Papáček, M. Letní škola badatelsky orientovaného vyučování biologie. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vznik a složení půdy - integrovaná tématická výuka, projektová výuka a zkušenostní učení
Název česky Vznik a složení půdy - integrovaná tématická výuka, projektová výuka a zkušenostní učení
Název anglicky Establishment and composition of the soil - an integrated thematic instruction, project based learning and experiential learning
Autoři JEDLIČKOVÁ, Helena.
Vydání Papáček, M. Letní škola badatelsky orientovaného vyučování biologie, 2010.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Půda, aktivizující metody vzdělávání; integrovaný výukový program, výzkum efektivity výuky, konstruktivistický přístup ve výuce; vzdělávání učitelů přírodopisu;
Klíčová slova anglicky Soil,Activated by the methods of education; integrated educational programme, research on teaching effectiveness, constructivist approach in teaching; science teacher education;
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Ing. Helena Jedličková, Ph.D., učo 2417. Změněno: 10. 1. 2011 16:58.
Anotace
Studentský pedagogický projekt téma PŮDA ve vzdělávání učitelů primární školy. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Studenti Učitelství pro primární školu v tomto projektu nezískávají pouze vědomosti, ale také pedagogické dovednosti. Kompetence, jsou rozvíjeny aktivním učením a spoluprací, prostřednictvím aktivizujících metod při realizaci společné integrované výuky.
Anotace anglicky
Student teaching the theme of soil in teacher education for primary schools. Research is focused on education for sustainable development and health in the context of changes in education in Europe. Students in the Primary School Teacher Training in this project not only get knowledge, but also teaching. Competencies are developed active learning and collaboration, through methods of activating the implementation of joint integrated training.
VytisknoutZobrazeno: 3. 9. 2024 03:55