2010
„Vzdělávání pro udržitelnost a zdraví - pedagogická a prostá znalost učiva “
JEDLIČKOVÁ, HelenaZákladní údaje
Originální název
„Vzdělávání pro udržitelnost a zdraví - pedagogická a prostá znalost učiva “
Název česky
„Vzdělávání pro udržitelnost a zdraví - pedagogická a prostá znalost učiva “
Název anglicky
"Education for sustainability and health - and the simple knowledge of educational curriculum"
Autoři
Vydání
2010
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Zkušenostní učení. Znalostní báze učitelů. Vzdělávání pro 21. století. Pedagogická a prostá znalost učiva
Klíčová slova anglicky
Learning by Doing. Knowledge Base of Teaching. Education for 21.st century
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 10. 1. 2011 18:05, Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
V originále
Pracovní seminář na výstavě Barevný podzim 2010. Výstava prezentuje seminární práce studentů a výsledky výzkumu - alternativní formy pedagogické praxe jako součást Dynamického modelu zkušenostního učení. Představuje implementaci činnostního autentického a zkušenostního učení, které se jeví jako klíčové pro vytváření znalostního základu vyučování (knowledge base of teaching) i profesního poznání (professional knowledge), do vzdělávání studentů v programu Biologie pro život a zdraví na PdF MU v Brně. Prezentovanou částí je sublongitudinální výzkum reformního projektu, zaměřeného na vzdělávání budoucích učitelů primárních škol. Potvrzuje se, že pro profesionalizaci učitelské profese (professional knowledge) nelze vytvořit optimální model didaktické přípravy budoucích učitelů bez úzké vazby na odbornou složku oboru a návaznosti na pedagogickou praxi
Anglicky
Workshop to show Color autumn 2010.The exhibition presents the work of seminary students and research - alternative forms of teaching practice as part of a dynamic model of experiential learning. Represents the implementation činnostního authentic and experiential learning, which are very important for building knowledge base of teaching (knowledge base of teaching) and professional knowledge (professional knowledge), the education of students in the program in Biology for life and health of the MU in Brno. Presented part of the reform sublongitudinální research project aimed at training future teachers in primary schools. Confirmed that the professionalization of the teaching profession (professional knowledge) can create an optimal model of didactic training of future teachers without close ties to the professional component of the field and following the teaching practice
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|