VLČKOVÁ, Kateřina and Jana PŘIKRYLOVÁ. Autoevaluce školy v oblasti podpory strategií učení se cizím jazykům: Inventář pro učitele 5. – 9. ročníku základní školy (Self-evaluation of school - support of FLLS: Inventory for teachers at lower secondary educational level). 1st ed. Praha: NUOV, 2010, 6 pp. Cesta ke kvalitě: Portál evaluačních nástrojů.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Autoevaluce školy v oblasti podpory strategií učení se cizím jazykům: Inventář pro učitele 5. – 9. ročníku základní školy
Name (in English) Self-evaluation of school - support of FLLS: Inventory for teachers at lower secondary educational level
Authors VLČKOVÁ, Kateřina and Jana PŘIKRYLOVÁ.
Edition 1. vyd. Praha, 6 pp. Cesta ke kvalitě: Portál evaluačních nástrojů, 2010.
Publisher NUOV
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Portál Cesta ke kvalitě: Portál evaluačních nástrojů
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) strategie učení; inventář; učitel; základní škola, cizí jazyk
Keywords in English learning strategies; inventory; teacher; elementary school; foreign language
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 10/1/2011 19:38.
Abstract
Interaktivní on-line dotazník pro učitele základní školy zjišťující podporu používání strategií učení se cizímu jazyku u žáků.
Abstract (in English)
Interative inventory of foreign language learning strategies for teacher. Inventory focus on learning strategy support in the classroom.
PrintDisplayed: 25/5/2024 21:20