VLČKOVÁ, Kateřina, Jana PŘIKRYLOVÁ a Petr HURTÍK. Zpráva z evaluačního nástroje "Dotazník strategií učení se cizímu jazyku" pro žáka. 1. vyd. Praha: NÚOV, 2010, 10 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zpráva z evaluačního nástroje "Dotazník strategií učení se cizímu jazyku" pro žáka.
Název anglicky Report from self-evaluative FLL strategy survey for pupils
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina, Jana PŘIKRYLOVÁ a Petr HURTÍK.
Vydání 1. vyd. Praha, 10 s. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů, 2010.
Nakladatel NÚOV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky strategie učení; cizí jazyk; autoevaluační zpráva; škola; žák
Klíčová slova anglicky learning strategy; foreign language; self-evaluation; school; pupils; report
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 1. 2011 20:07.
Anotace
Zpráva on-line s automaticky generovanými výsledky používání strategií učení se cizímu jazyku pro žáka a) základní školy a b) střední a jazykové školy.
Anotace anglicky
On-line self-evaluative report for elementary school pupils with results from foreign language learning strategy inventory.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:14