PŘIKRYLOVÁ, Jana and Kateřina VLČKOVÁ. Autoevaluce školy v oblasti podpory rozvoje strategií učení cizím jazykům: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku pro studenty středních a jazykových škol. (School sefl-evaluation in foreign language strategy use: Inventory for students at upper secondary educational level). 1st ed. Praha: NÚOV, 2010, 10 pp. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Autoevaluce školy v oblasti podpory rozvoje strategií učení cizím jazykům: Dotazník strategií učení se cizímu jazyku pro studenty středních a jazykových škol.
Name (in English) School sefl-evaluation in foreign language strategy use: Inventory for students at upper secondary educational level
Authors PŘIKRYLOVÁ, Jana and Kateřina VLČKOVÁ.
Edition 1. vyd. Praha, 10 pp. Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů, 2010.
Publisher NÚOV
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Portál Cesta ke kvalitě: Portál autoevaluačních nástrojů
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) strategie učení; cizí jazyk; inventář; studenti
Keywords in English learning strategy; foreign language; invetory; students
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 10/1/2011 20:36.
Abstract
Interaktivní on-line dotazník strategií učení se cizímu jazyku sloužící pro autoevaluaci školy v dané vzdělávací oblasti. Dotazník vyplňují studenti středních a jazykových škol. Zjišťováno je používání strategií studenty.
Abstract (in English)
On-line interactive questionnaire for students at upper secondary level, focused on foreign language learning strategy use.
PrintDisplayed: 18/5/2024 03:41