C 2010

Miskoncepcie vo vyučovaní biológie: Možnosti ich skúmania na príklade témy Vtáky

KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Miskoncepcie vo vyučovaní biológie: Možnosti ich skúmania na príklade témy Vtáky

Název anglicky

Misconceptions in the teaching of biology: The possibilities of their investigation on the example of topic Birds

Autoři

KUBIATKO, Milan (703 Slovensko, garant, domácí) a Zuzana HALÁKOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

1. vydání. Ústí nad Labem, Prekoncepce a miskoncepce v oborových didaktikách, od s. 143-165, 23 s. ACTA UNIVERSITATIS PURKYNIANAE 160, 2010

Nakladatel

Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046600

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7414-290-1

Klíčová slova česky

biológia; didatický test; dotazník; miskoncepcie; vtáky

Klíčová slova anglicky

biology; didactic test; questionnaire; misconceptions; birds

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2013 11:08, PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.

Anotace

V originále

Predložená výskumná štúdia sa zaoberala mylnými predstavami žiakov základných škôl a študentov gymnázií o triede Vtáky. Podľa výsledkov je zrejmé, že mnohé mylné predstavy pretrvávajú u žiakov aj po absolvovaní učiva o danej skupine živočíchov. Ako výskumný nástroj bol ppoužitý dotazník a didaktický test.

Anglicky

The research study was focused on wrong ideas of elementary school pupils and secondary grammar school students about birds. According to results, many of wrong ideas is persisting after teaching about birds. As the measurement tool were used didactic test and questionnaire.