2010
Miskoncepcie vo vyučovaní biológie: Možnosti ich skúmania na príklade témy Vtáky
KUBIATKO, Milan a Zuzana HALÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Miskoncepcie vo vyučovaní biológie: Možnosti ich skúmania na príklade témy Vtáky
Název anglicky
Misconceptions in the teaching of biology: The possibilities of their investigation on the example of topic Birds
Autoři
KUBIATKO, Milan (703 Slovensko, garant, domácí) a Zuzana HALÁKOVÁ (703 Slovensko)
Vydání
1. vydání. Ústí nad Labem, Prekoncepce a miskoncepce v oborových didaktikách, od s. 143-165, 23 s. ACTA UNIVERSITATIS PURKYNIANAE 160, 2010
Nakladatel
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046600
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7414-290-1
Klíčová slova česky
biológia; didatický test; dotazník; miskoncepcie; vtáky
Klíčová slova anglicky
biology; didactic test; questionnaire; misconceptions; birds
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2013 11:08, PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
V originále
Predložená výskumná štúdia sa zaoberala mylnými predstavami žiakov základných škôl a študentov gymnázií o triede Vtáky. Podľa výsledkov je zrejmé, že mnohé mylné predstavy pretrvávajú u žiakov aj po absolvovaní učiva o danej skupine živočíchov. Ako výskumný nástroj bol ppoužitý dotazník a didaktický test.
Anglicky
The research study was focused on wrong ideas of elementary school pupils and secondary grammar school students about birds. According to results, many of wrong ideas is persisting after teaching about birds. As the measurement tool were used didactic test and questionnaire.