POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ a Martin SEDLÁČEK. Looking for the Identification Signs of Organizational Learning in Schools. In 24th International Congress for School Effectiveness and Improvement. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Looking for the Identification Signs of Organizational Learning in Schools
Název česky Hledání identifikačních znaků organizačního učení ve školách
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 24th International Congress for School Effectiveness and Improvement, 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Řecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00049674
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky škola;organizační učení;současné teorie;identifikační znaky
Klíčová slova anglicky school;organizational learning;current theories;identification signs
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D., učo 6906. Změněno: 3. 11. 2016 14:26.
Anotace
The text was focused on results of the theoretical analysis that authors conducted in order to identify typical signs of organizational learning in schools. The paper was presented at the 24th International Congress for School Effectiveness and Improvement in Limassol.
Anotace česky
Příspěvek pojednával o výsledcích teoretické analýzy, kterou autoři provedli s cílem identifikovat typické znaky organizačního učení ve školách. Příspěvek byl prezentován na 24th International Congress for School Effectiveness and Improvement v Limassolu.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaVNázev: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 01:15