2010
Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání
RÖDEROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání
Název česky
Střední školy pro zrakově postižené v současném pojetí vzdělávání
Název anglicky
High schools for visually impaired in current conception of education
Autoři
RÖDEROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School, od s. 229-240, 12 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046752
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání;zrakové postižení;otevřenost škol;spolupráce; profesní příprava
Klíčová slova anglicky
inclusive education;visual impairment;openness of schools;cooperation;vocational training
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2011 12:56, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
V originále
Kapitola seznamuje s výsledky pilotního šetření, které zjišťovalo, jaká je otevřenost středních škol pro zrakově postižené v současné koncepci vzdělávání. Zaměřili jsme se na spolupráci škol s poradenskými institucemi, potenciálními zaměstnavateli a jinými školami, na realizaci profesní přípravy a přípravu žáků pro život.
Anglicky
The chapter informs about a pilot survey, which collected the information about how open are current high schools for visually impaired. We focused on school cooperation with other professionals, potential employers and with other schools. We focused also on realization of vocational training and preparation of pupils for everyday life.