NOVÁKOVÁ, Jana a Barbora BAZALOVÁ. Žáci s autismem a inkluze: je to možné? In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 307-314. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci s autismem a inkluze: je to možné?
Název česky Žáci s autismem a inkluze: je to možné?
Název anglicky Pupils with Autism and Inclusion: Is It Possible?
Autoři NOVÁKOVÁ, Jana (203 Česká republika, domácí) a Barbora BAZALOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách české školy. Inclusive Education in Current Czech School. od s. 307-314, 8 s. 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046803
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky autismus; pervazivní vývojové poruchy; poruchy autistického spektra; žák; inkluze; inkluzivní vzdělávání; inkluzivní škola; integrace
Klíčová slova anglicky autism; pervasive developmental disorders; autism spectrum disorders; pupil; inclusion; inclusive education; inclusive school; integration
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 15. 2. 2016 23:00.
Anotace
Kapitola pojednává o inkluzivním vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra, a to jak z hlediska teoretického, tak praktického, kdy autoři prezentují situaci na jedné z brněnských základních škol. V kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo analyzovat podmínky vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra (PAS) v inkluzivní škole.
Anotace anglicky
The chapter deals with inclusive education of pupils with autism spectrum disorders both theoretically and practically. The authors present the situation in a specific primary school in Brno. Outcomes of research are presented; the main aim was to analyze conditions for educating pupils with autism spectrum disorders (ASD) in inclusive schools.
VytisknoutZobrazeno: 23. 6. 2024 17:01