2010
Výzkum zaměřený na základní oblasti sociální pedagogiky
NĚMEC, Jiří a Martina VODIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Výzkum zaměřený na základní oblasti sociální pedagogiky
Název česky
Výzkum zaměřený na základní oblasti sociální pedagogiky
Název anglicky
Research focused on the basic issues of the social pedagogy
Autoři
NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Martina VODIČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Výzkum zaměřený na … : Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU, od s. 13-18, 6 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046807
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5391-5
Klíčová slova česky
dramatická výchova enviromentální výchova metody rozvoje osobnosti multikulturní výchova prevence sociálně patologické jevy sociální pedagogika sociální práce sociální skupina subkultura ústavní výchova výchova ve volném čase zážitková pedagogika životní styl
Klíčová slova anglicky
drama education environmental education methods of personality development multicultural education prevention social pathologies social education social work social group subculture institutional care leisure time education life style
Změněno: 24. 2. 2013 16:11, Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
V originále
Kapitola se věnuje výzkumům v oblasti sociální pedagogiky od jejích počátků na začátku 20. století až po současnost. Podrobněji je reflektována situace od počátku 90. let 20. století do současnosti. Existující výzkumné práce jsou rozděleny do základních tématických celků. Pozornost je věnována i výzkumným tématům studentů katedry sociální pedagogiky MU. Pro získání relevantních dat jsme použili komparačně-deskriptivní metodu.
Anglicky
The chapter deals the research in the field of social pedagogy since its beginning in the early 20th century until today. In more detail is reflected the situation of social pedagogy research since the early 90'ies to the present. Existing research works are divided into the basic thematic units. Attention is given to research topics of students of the department of social pedagogy at MU. To obtain relevant data, we used the descriptive-comparative method.