C 2010

Výzkum zaměřený na základní oblasti sociální pedagogiky

NĚMEC, Jiří a Martina VODIČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Výzkum zaměřený na základní oblasti sociální pedagogiky

Název česky

Výzkum zaměřený na základní oblasti sociální pedagogiky

Název anglicky

Research focused on the basic issues of the social pedagogy

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Martina VODIČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Výzkum zaměřený na … : Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU, od s. 13-18, 6 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046807

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5391-5

Klíčová slova česky

dramatická výchova enviromentální výchova metody rozvoje osobnosti multikulturní výchova prevence sociálně patologické jevy sociální pedagogika sociální práce sociální skupina subkultura ústavní výchova výchova ve volném čase zážitková pedagogika životní styl

Klíčová slova anglicky

drama education environmental education methods of personality development multicultural education prevention social pathologies social education social work social group subculture institutional care leisure time education life style
Změněno: 24. 2. 2013 16:11, Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se věnuje výzkumům v oblasti sociální pedagogiky od jejích počátků na začátku 20. století až po současnost. Podrobněji je reflektována situace od počátku 90. let 20. století do současnosti. Existující výzkumné práce jsou rozděleny do základních tématických celků. Pozornost je věnována i výzkumným tématům studentů katedry sociální pedagogiky MU. Pro získání relevantních dat jsme použili komparačně-deskriptivní metodu.

Anglicky

The chapter deals the research in the field of social pedagogy since its beginning in the early 20th century until today. In more detail is reflected the situation of social pedagogy research since the early 90'ies to the present. Existing research works are divided into the basic thematic units. Attention is given to research topics of students of the department of social pedagogy at MU. To obtain relevant data, we used the descriptive-comparative method.