VODIČKOVÁ, Martina. Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů. In Výzkum zaměřený na...:Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU. s. 18-21. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-5391-5. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů
Název česky Výzkum zaměřený na vzdělávání imigrantů
Název anglicky Research on education of immigrants
Autoři VODIČKOVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Výzkum zaměřený na...:Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU, od s. 18-21, 4 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita Katedra sociální pedagogiky PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046808
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5391-5
Klíčová slova česky etnopedagogika interkulturní psychologie uprchlík integrace multikulturalita
Klíčová slova anglicky ethnopedagogy cross-cultural psychology refugee integration multiculturalism
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 24. 2. 2013 16:10.
Anotace
Kapitola se týká výzkumů vzdělávání skupiny imigrantů v České republice i ve světě. Přínosem kapitoly je tématické rozdělení výzkumů zabývajících se problematikou uprchlictví. Pro získání relevantních dat jsme použili komparačně-deskriptivní metodu.
Anotace anglicky
The chapter deals the immigrant education issue. The chapter deals also the situation in the Czech Republic and compare it to the situation in the world. The benefit of the text is the division of research topics dealing with refugees. To obtain relevant data, we used the descriptive-comparative method.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:57