GRENAROVÁ, Renée. Výuka ruského jazyka u nadaných a mimořádně pokročilých žáků - výsledky výzkumu. In Mezinárodní seminář Talent a nadání ve vzdělávání. 2010.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výuka ruského jazyka u nadaných a mimořádně pokročilých žáků - výsledky výzkumu
Název česky Výuka ruského jazyka u nadaných a mimořádně pokročilých žáků - výsledky výzkumu
Název anglicky Russian Language Teaching and Learning to Gifted and Very Advanced Pupils – Results Research
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Mezinárodní seminář Talent a nadání ve vzdělávání, 2010.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky nadání; talent; žák; osobnost učitele; cizojazyčné vyučování; ruský jazyk; individuální zvláštnosti mimořádně pokročilého žáka
Klíčová slova anglicky gift; talent; pupil; teachers personality; foreign language teaching; Russian language teching; individual differences of very advanced pupil
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 18. 1. 2011 17:00.
Anotace
Příspěvek se věnuje studii o výzkumu, kterou autorka realizovala formou dotazníkového šetření ve spolupráci se skupinou učitelů ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Téma nadání a mimořádná pokročilost žáka je velmi aktuální.
Anotace česky
Příspěvek se věnuje studii o výzkumu, kterou autorka realizovala formou dotazníkového šetření ve spolupráci se skupinou učitelů ruského jazyka na 2. stupni základní školy. Téma nadání a mimořádná pokročilost žáka je velmi aktuální.
Anotace anglicky
The presentation dealt with the study and research the author realized with a group of lower secondary teachers of Russian. The topic of gifted and very advanced pupil is very actual.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 09:41