GRENAROVÁ, Renée. The current situation in the teaching Russian language in common classes with pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia in the Czech Republic at senior primary grades and in the lower grades of multi-annual grammar schools. MOVA. Naukovo-teoretiččskij časopis z movoznavstva. Odessa: Astroprint, 2008, roč.13, č. 2008, s. 125-130.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The current situation in the teaching Russian language in common classes with pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia in the Czech Republic at senior primary grades and in the lower grades of multi-annual grammar schools
Název česky Aktuální situace ve výuce ruského jazyka v běžných třídách s žáky se specifickými poruchami učení v Jihomoravském kraji České republiky ve vyšších ročnících základních škol a v nižších ročnících víceletý (výsledky výzkumu)
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání MOVA. Naukovo-teoretiččskij časopis z movoznavstva. Odessa, Astroprint, 2008.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky žák se specifickými poruchami učení; vyučování ruskému jazyku; individuální integrace; školní psycholog; speciální pedagog; rodiče; učitel ruského jazyka
Klíčová slova anglicky pupil with specific learning difficulties; teaching Russian language; individual integration; school psychologist; special teacher; patents; Russian language teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 19. 1. 2011 01:45.
Anotace
In this paper, the results of the emipric research focused on teaching Russian at primary schools in the South Moravian region in the Czech Republic are described. The goal was to analyze the current situation in Russian lessons at pupils with specific learning difficulties, numer of pupils with specific learning difficulties, teachers competencies and knowledge about problems, didactics and special needs education.
Anotace česky
Ve stati jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu ohledně současného stavu výuky ruského jazyka v běžných třídách u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji v České republice. Cílem bylo analyzovat současnou situaci ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení, zjistit učitelovy kompetence a znalosti o problematice spedifických poruch učení.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 14:27