s 2010

Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

Vydání

1. vyd. Brno, 409 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5383-0

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; přístupy k inkluzi;

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 2. 2011 13:48, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Jedná se o editorství odborné knihy. Tato publikace - Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy je jedním z výstupů projektu Podpora grantových projektů specifického výzkumu řešeného Pedagogickou fakultou MU. Cílem je představit přístupy k inkluzi z pohledu výzkumu teorie a praxe. Její obsah specifikuje inkluzivní pojetí speciální pedagogiky z pohledu strategií k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Monografie je koncipována do osmi tematických okruhů, které vycházejí z parciálních oblastí výzkumu, podle zaměření jednotlivých výzkumných pracovníků, doktorandů a studentů.