2010
Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School
BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 409 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; přístupy k inkluzi;
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 2. 2011 13:48, Mgr. Martina Dvořáková
Anotace
V originále
Jedná se o editorství odborné knihy. Tato publikace - Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy je jedním z výstupů projektu Podpora grantových projektů specifického výzkumu řešeného Pedagogickou fakultou MU. Cílem je představit přístupy k inkluzi z pohledu výzkumu teorie a praxe. Její obsah specifikuje inkluzivní pojetí speciální pedagogiky z pohledu strategií k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Monografie je koncipována do osmi tematických okruhů, které vycházejí z parciálních oblastí výzkumu, podle zaměření jednotlivých výzkumných pracovníků, doktorandů a studentů.